סיפור ההצלחה של אורן ביטרמן

אני רוצה לספר לכם על אורן ביטרמן.
לפני שאורן הגיע אליי הוא היה מנהל בכיר בחברת רואי החשבון הגדולה בישראל EY, ניהל והכשיר צוותים רבים של רואי חשבון והיה גם רואה החשבון של קבוצת אלבר המפורסמת בבעלות המיליארדר אלי אלעזרא.

אורן עבד במשך שנים רבות כשכיר ובחר לצאת לעצמאות, אך כאשר עשה את הצעד ויצא לפתוח עסק משלו, הוא התקשה להרים את המותג שלו לסטנדרטים והרמה שהוא שאף להגיע אליהם ולייצר לעצמו מחלקת שיווק עצמאית שאינה תלויה באף אחד אלא בעצמו. אורן בנה את העסק שלו בתחילת הדרך על ידי עבודה באמצעות שיתופי פעולה ועבודות שהגיעו "מפה לאוזן", עליהן לא הייתה לו באמת שליטה. ברגע שאורן הבין שהוא עצמאי אך שבנה לעצמו תקרת זכוכית מבלי לשים לב, הוא פנה אליי בכדי שאייצר לו מחלקת שיווק שתלויה רק בעצמה, בכדי שהיומן שלו יהיה מלא והוא יהיה בשליטה מבלי להסתמך על גורמים שאין לו כל שליטה בהם. כחודש בלבד מתחילת תהליך הליווי העסקי שהעברנו, אורן כבר התחיל לראות תוצאות ותוך זמן מאוד קצר היומן שלו התמלא בשיחות מלקוחות רציניים שראו את השיווק שלו ברשתות, התרשמו מאוד והשאירו פרטים, והפכו תוך זמן קצר ללקוחות מעריצים ומשלמים.

כיום, לאחר שאורן עזר גם לנו בייעוץ הפיננסי יוצא הדופן שלו, הפכנו לשותפים עסקיים, איחדנו כוחות בכדי לעזור יחד גם לאנשים אחרים! סיפורי ההצלחה שאנו הכי אוהבים, הם סיפורי ההצלחה של אנשים שעזרנו להם לפרוץ את התקרות זכוכית ולהפוך לעסקים חזקים ויציבים.
אנחנו מאחלים ומקווים לעוד ועוד לקוחות ואנשים מקצוענים כמו אורן, המטרה היא לגדול ביחד ולהרוויח ביחד!

מזל טוב! קיבלת שיחת ייעוץ עסקית במרכז שחר קאיקוב במתנה

כדי לא לפספס את שיחת הייעוץ,

יש להשאיר פרטים בטופס ולהירשם.