סיפור ההצלחה של יונתן וילנר (Campus Ai)

יונתן וילנר הוא כיום הבעלים והמייסד של קמפוס AI, הקמפוס המוביל בישראל לבינה מלאכותית שמעביר הרצאות, הדרכות ולימוד של יישום מערכות בינה מלאכותית בארגונים ובעסקים כדי לשים אותם בקדמה בעולם הטכנולוגי המתקדם בקצב מסחרר.

יונתן מרצה מול חברת OpenValley

אם הייתם שואלים את יונתן כאשר הוא הגיע אלינו, אם הוא יהפוך לגוף המוביל בישראל לבינה מלאכותית, ושהוא יעבוד עם חברות מובילות כמו המרכז האקדמי פרס, משרד ראש הממשלה, תעשייה אווירית, ישראכרט, בנק דיסקונט, איכילוב מחקרים, אלביט, וויקס ועוד.. יונתן היה מחכך ואומר "אין מצב, לא יכול להיות".

כשיונתן הגיע אלינו הוא הגיע עם חזון מאוד גדול, ושאיפות ענקיות, אך במשך שנה שלמה ניסה להקים את העסק שלו, ולא הצליח לפרוץ את תקרת הזכוכית, ולא הכניס כסף במשך יותר משנה מהעסק, למרות כל העשייה וכל העבודה הקשה!

האתר של Campus Ai

יונתן התגייס למשימה ולקח לידיים אחריות לקדם את העסק שלו בלי פשרות, הוא עבר אצלינו את נבחרת העסקים 360 ובנוסף ליווי עסקי 1X1 עם היועצים העסקיים הבכירים שלנו, וכך קיצר לעצמו את הדרך להצלחה ושם את עצמו על המסלול שעזר לו להפוך לעסק מוביל שסוגר עסקאות בעשרות ומאות אלפי שקלים כל חודש!

 

על יונתן כולם הולכים לשמוע עוד הרבה, ויכול להיות שבזמן שאתם קוראים את הפוסט הזה, יונתן הוא כבר סיפור הצלחה ברמה ארצית ואף עולמית.