סיפור ההצלחה של ילד בן 17, שעשה "בית ספר" לכולם

אני רוצה לספר לכם על ילד בן 17 בשם ניתאי, ילד סופר מוכשר ומקצוען אמיתי, שהגיע אליי דרך האינסטגרם, ואמר לי שהוא צלם ועורך וידאו, ושהחלום שלו הוא להקים חברת מדיה מובילה בישראל!

עכשיו אני יודע מה אתם חושבים, "ילד בן 17, עדיין תלמיד תיכון, מה הוא חושב על עסק בגיל כזה, שקודם יסיים בגרויות, צבא, תואר 1, ימצא עבודה.. שיעבור דבר או 2 בחיים קודם.."

אבל האמת היא, שכאשר ניתאי הגיע אליי, הדבר היחידי שעיניין אותו, היה להצליח עם עסק ריווחי משלו בתחום שהוא אוהב!והוא ידע איזה מסלול חיים הוא לא מוכן ולא רוצה לעבור. הוא החליט שהוא לא הולך לחיות כמו הסביבה שלו, שהוא לא הולך להתפשר על החיים שלו, ושאם אחרים הצליחו, גם הוא יכול, כי הוא ידע שהוא לא פחות מוכשר מהם.

ניתאי לא הגיע מבית עם שפע, למען האמת כשהוא הגיע אליי, הוא סיפר לי שלאבא שלו מאוד קשה כלכלית, וזה מאוד הזכיר לי את הסיפור שלי עם אבא שלי, ואני ידעתי מאותו הרגע, שאני הולך לעזור לו.

ניתאי נכנס למסלול העסקים, והיה שקדן, ורציני מהרגע הראשון! הוא עשה כל דבר שאמרתי לו לעשות, למד בשקידה, והטמיע את כל הכלים שנתתי לו.

ואלו התוצאות שלו, עוד לפני שהמסלול הסתיים, (כחודשיים לאחר שהתחיל):
ניתאי הגיע מהכנסה של מאות שקלים בודדים בחודש, ל-28,190 ש"ח הכנסה חודשית, וחודשיים לאחר מכן, הגיע ל64,350 ש"ח הכנסה חודשית!

כיום ניתאי הוא הבעלים של CK Media, חברת המדיה המובילה בישראל.

ניתאי ואני עובדים בכיום בשיתוף פעולה במגוון ערוצים, תחתיו ישנם עשרות עורכים ומעצבים גרפים, שנותנים את השירות הטוב והאיכותי ביותר, לבעלי עסקים ומותגים בכל הארץ!

ועכשיו אני רוצה להגיד לך, שאם ילד בן 17 יכול, גם עבורך זה אפשרי!

 

אגב, המזל של ניתאי?
היה שהוא לא חיכה.