סיפור ההצלחה של מוחמד

אני רוצה לספר לכם על מוחמד, הייטקיסט ומפתח תוכנה בעל כשרון רב, שעבד במשך 20 שנים בהייטק, עם חברות מובילות במשק, והחלום שלו היה להפוך משכיר עם בוס על הראש ותקרת שכר, ליזם ובעלים של חברת סטארט-אפ שעוזרת להפוך עסקים רגילים לעסקים חכמים מבוססי אפליקציות וטכנולוגיה!

מוחמד שעבד 15 שנים בחברות הייטק מובילות כמפתח תוכנה בתפקידים נחשבים:Voltaire Kaminario (Silk היום), ServiceNow,  WalkMe הגיע אליי וסיפר לי שהוא הקדיש את חייו כדי להפוך להיות הטוב ביותר בתחומו, ותמיד רצה להיות מספר 1 ולתת למקום עבודתו.

כמפתח תוכנה, מוחמד תמיד ידע שהוא יכול לצאת לשוק החופשי, לפתח את המיזמים והרעיונות היצירתיים שלו, שיכולים לעזור לאנשים ולבעלי עסקים, ולייצר שינוי משמעותי בעולם, אך תמיד הרגיש שיש לו עדיין מחויבות למקום העבודה, וזה למרות "תקרת זכוכית" הכלכלית, ולמרות שכל הזמן שלו היה "נשרף" על לספק את העבודה למקום שעבד בו כשכיר.

למען האמת כשמוחמד הגיע אליי, הוא אמר שהיה עובד מבוקר עד לילה, כל יום, באובססיה לתת את הטוב ביותר, ולעשות את הבוס מרוצה, ולהיות עובד בביצועים שכל בוס חולם עליהם, אך מה שמוחמד לא צפה, זה שיום אחד בשל "קיצוצים" הוא ימצא את עצמו בחוץ, וזה למרות כל מה שנתן למקום העבודה.

כשמוחמד הגיע אליי, פיצחתי איתו את המודל העסקי שאיתו ינסוק מעלה, והראתי לו את הדרך שבה הוא יוכל להפוך לחברת סטארטאפ מובילה, עם סיסטם עסקי חזק וצומח!

בזכות המחויבות האישית של מוחמד, ולאחר פיצוח וליווי עסקי מדויק, מוחמד פתח את חברתו הראשונה  MITech Software Solutions במהירות ובביצועים מרשימים, וכיום עוזר ליזמים, בעלי עסקים וחברות, להפוך את העסק שלהם לעסק מבוסס טכנולוגיה, שהופך את העסק שלהם לעסק חכם בביצועים גבוהים, מבלי ליפול למחדלים של טעויות אינוש ולוגיסטיקה.

אם תשאלו אותי מה השינוי הכי משמעותי בחיים של מוחמד?
שהוא הפסיק לתת דין וחשבון למעסיק, וכיום הוא חי בשיא הבטחון והתשוקה,
והוא זה שקובע את הטון, וכך היה צריך להיות מלכתחילה אתם שואלים אותי!