סיפור ההצלחה של רונן נחום

אני רוצה לספר לכם על רונן נחום, מהנדס חשמל שבמשך 30 שנים עבד כשכיר בחברות התעשייתיות המובילות במשק, כמו יונילבר, עמיעד, ושטראוס.
הוא הקים, פיתח וניהל פרויקטים הנדסיים משמעותיים בתעשייה הישראלית, בתחום קווי ייצור למפעלים תעשייתיים , מסננים משוכללים באסדות קידוח ומתן פתרונות לפיתוח פרויקטים חדשניים ומתקדמים.

רונן התקשר אליי, וסיפר לו שהוא מרגיש שהיא מיצה את חיי העבודה כשכיר, הוא שיתף אותי שהוא מרגיש שהוא ראוי לשכר הרבה יותר גבוה, ו לתנאי עבודה בסטנדרט שמתאים ליכולות ולביצועים שלו.

הכי כאב לי לשמוע, שאדם במעמדו, נאלץ להתעסק עם כל מיני "בוסים" , עובדים בעייתיים, ואילוצים, שאני ידעתי מיד, שאם הוא היה בעל החברה, דברים היו נראים לגמרי אחרת!
ידעתי, שרונן ראוי להרבה יותר, ל הרוויח הרבה יותר, ולהיות במעמד של בעל חברה! כשהבנתי את הערך של רונן, ובניתי איתו תוכנית עסקית והתכנות כלכלית לחזון העסקי שלו, רונן התמלא בהתרגשות, ויחד עם זאת עם חשש שאולי הוא קצת "מגזים" בשאיפות שלו.

לאחר ליווי עסקי שבו בניתי יחד עם רונן את העסק שלו, והכנתי אותו לסגור עסקאות ענק עם המפעלים המובילים ביותר בתעשייה. רונן שלח לי לאחר חודשיים בלבד מתחילת הליווי את ההודעה הבאה:
"במזל טוב סגרתי עסקה בסך 120,000 + ₪ מע"מ עם …."  (חברה שאסור לי לשתף בשמה מטעמי סודיות).

כיום לרונן יש חברה בשם Solutions Engineering RES ,שנותנת סיוע חיצוני ושירות לתעשיות המובילות בישראל, וליזמים שרוצים להקים מפעלים ולהרוויח מהם הרבה כסף.
הגאווה שלי היא לא שרונן הצליח, זה היה לי ברור שהוא יצליח עם ההכוונה הנכונה, כי הוא הגיע במוכנות לעבוד ולעשות את מה שצריך.
הגאווה שלי, היא שלמרות שרונן לא האמין שזה יצליח בזמן כלכך קצר, הוכחתי לו שהוא מסוגל!
אני מצפה בכיליון עיניים לראות את ההמשך ההצלחה של רונן!