השיטה לפריצת דרך עיסקית
על המסלול האקסקלוסיבי:
נמאס לך להתפשר על תחום העיסוק ועל ההכנסה שלך?
משתוקק לנפץ את תקרת הזכוכית ולהפוך למאסטר בעולם העסקים?
רוצה להיות אתה זה שקובע את תקרת השכר שלך וללמוד כיצד לצאת ממרוץ העכברים?
"לנפץ את תקרת הזכוכית בעסקים" – הינה נבחרת עסקים ייחודית, שבה אנו צועדים שלב אחרי שלב לקבלת הידע והכלים להצלחה עסקית פורצת דרך, מרגע פתיחת העסק, ועד לצמיחתו לכדי מותג-על.
בקורס מועברים הידע, המיומנויות, והמתודות המתקדמות והעדכניות בעולם, שנלמדו מגדולי המנטורים להצלחה בעסקים בארץ ובחו"ל, אשר מותאמים לעידן הדיגיטלי המפתח בקצב מסחרר.
העקרון החשוב ביותר בעידן החדש, הוא "לא להישאר מאחור!", מהסיבה שמי שנשאר מאחור, נמצא בסכנת הכחדה, וכאשר העסק בהישרדות – החיים בהישרדות.
המטרה העיקרית בנבחרת העסקים היא לאפשר למתקבלים למסלול לשלוט בעולם העסקים על בוריו. להפוך למאסטרים בכל המיומנויות הנדרשות כדי להקים עסק מצליח וצומח, לקבל שליטה מלאה בעולם העסקים, לכבוש את השוק, ולהותיר עשן למתחרים.
כיום לאחר שעברו במרכז עשרות חולמים, יזמים ובעלי עסקים בשנה לפיתוח החלום העסקי שלהם בתחום שהם אוהבים, והגיעו להצלחה יוצאת דופן בכמות ואיכות הלקוחות, בגדילה משמעותית בהכנסות, ובפריצת המותג לתודעה,
אנו יודעים באופן וודאי שכל אחד יכול, אם רק יקבל את ההכוונה הנכונה, ירכוש את הכלים הנכונים, ויקפוץ למים בדרך מרתקת וחסרת גבולות, כדי לנפץ את תקרת הזכוכית התעסוקתית והכלכלית אחת ולתמיד.
גם לך יש חלום לשלוט ביד רמה בעולם העסקים? רוצה לפרוץ בענק ולהפוך לאוטוריטות בתחומך? למה להמשיך לחכות? לחצו כאן להרשמה למסלול, והגישו מועמדות!
מודל המנגנונים להצלחה בעסקים
חיצוני
איך הקורס ישנה לך את החיים העסקיים:
לשלוט בכמות ובאיכות הלקוחות ולמכור להמונים:
הקושי הבולט של הרבה אנשים שמגיעים למסלול העסקים שלנו,הוא שהם לא מצליחים לייצר זרימה שוטפת ונשלטת של לקוחות לעסק שלהם, ובהרבה מאוד מקרים, הלקוחות שמגיעים, הם לקוחות לא איכותיים שזוללים הרבה אנרגיה, זמן וכסף, ולאחר כל ההשקעה "יקר לי", או "לא כרגע", וכדומה נשמעות כמו מנטרות שחוזרות על עצמן, וגורמות להרבה תסכול, ירידה במוטיבציה ולעסקאות להתפספס.
אצלינו תלמדו איך לייצר מנגנוני שיווק עוצמתיים ומשומנים שיכניסו לכם לקוחות איכותיים באופן שוטף ועל בסיס קבוע,
איך לטפל בהתנגדויות ובהתלבטויות של כל לקוח לסגירת עסקאות, ואיך לגרום ללקוח למכור לעצמו!
מה שאומר, שזה הסוף ל"לרדוף אחרי לקוחות". כשהמטרה היא לפנות להמונים, ולא להתפשר על בודדים, להפוך למומחי שיווק ומכירות, ללמוד כיצד לגרום למספר רב של לקוחות אידאליים להגיע אלינו, ולהגיע לביצועי שיא בהכנסות!
צמיחת העסק באופן אקספוננציאלי, ללא תקרת זכוכית:
הטעות של הרבה יזמים ובעלי עסקים, היא שהם נכשלים כבר בשלב תכנון העסק.
כאשר אנחנו פועלים אסטרטגית עם מתודות, ידע ומיומנויות שנלמדו מהמנטורים הגדולים בעולם, אנו מקטינים באופן דרסטי את הסיכוי ליפול, ואת הסיכוי להגיע למצב של סגירת העסק, והסטטיסטיקה מראה ש80% מהעסקים במדינת ישראל, לא שורדים (ויש לזה סיבה).
עסק סקיילאבילי (עסק בעל התכנות גדילה גבוהה), זהו עסק שתוכנן אסטרטגית בקפידה מראש, באופן כזה שהתכנות הצמיחה וההכנסות תהיה מירבית, מבלי ליפול למשוואה האיומה של מירוץ העכברים ("זמן = כסף") ולהפוך להיות העבדים של העסק שלנו,
במקום שהעסק שלנו יעבוד בשבילנו. המטרה היא לבנות עסק אשר יעבוד במשוואה של "ערך = כסף", לייצר מוצרי פרימיום בעסק, לפצח
אסטרטגיה נכונה לבעל העסק ולקהל היעד שלו, לפנות למכירות המוניות, ולייצר כמה שיותר משפכי שיווק ומכירה שיהוו אפיקי הכנסה ריווחיים כ"זרועות תמנון". זכרו: מי שנכשל בתכנון, מתכנן להכשל.
להפוך לאוטוריטה בתחומך ולכבוש את השוק בעידן החדש:
היתרון הגדול ביותר של העידן הדיגיטלי, הוא שבזכות הפלטפורמות הדיגיטליות, היכולת לבנות מותג-על לא נותר רק למי שיש הרבה מאוד כסף או פרוטקציות
לפרסום בערוצי התקשורת המסחריים, היום כל אחד יכול לעשות זאת מהמכשיר החכם שבכף ידו! כל אחד יכול להפוך היום מ"שום דבר", ל"שם דבר"! אך יתרון גדול זה, מביא איתו מלכודת דבש מסוכנת, בגלל שהיום כל אחד יכול, הקושי הגדול הוא להתבלט מעל כולם, ולא להפוך ל"עוד אחד", ולהבלע לעולם של תכנים.
בקורס העסקים אנו נלמד כיצד אנחנו הולכים לייצר בידול יוצא דופן לעסק שלכם, כיצד לייצר נרטיב כל כך חזק, ייחודי ועוצמתי, שישים אתכם בעדיפות עליונה כלפי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, בפער גדול ובלתי ניתן לגישור על פני המתחרים, ובעצם להפוך מ"אחד מ..", ל"אחד ל..",
ומהם המיומנויות החשובות ביותר לעידן הדיגיטלי המתפתח בקצב מסחרר. היום, כל אחד יכול להפוך למותג-על ולאוטוריטה בתחומו, אם רק ילמד את העקרונות,
השיטות והכלים הנכונים לייצר פריצת דרך עסקית משמעותית ולכבוש את השוק בתחומו.
אתם שאלתם, אנחנו עונים:
אתם שאלתם,
אנחנו עונים:
בהחלט. במסלול העסקים אנו מלמדים כיצד להרים עסק מצליח מא' ועד ת' ומלמדים את כל שלבי הבנייה של עסק מצליח, וזה לא משנה אם מעולם לא הייתה לך נגיעה בעסקים, או שאתה בעל עסק שקיים כבר שנים בשוק. המטרה היא להקנות את הידע, ההכוונה והכלים לכל אדם שרוצה להפוך למאסטר בעסקים, לבנות מותג מצליח, להוביל את השוק, וללמוד כיצד להרוויח הרבה כסף ולצאת לחופש ועצמאות כלכלית.
היתרון שלך בתור מי שמעולם לא הייתה לו נגיעה בעסקים, הוא שלא התרגלת לבנות ולתפעל עסק, באופן שמייצר תקרת זכוכית וששוחק את בעל העסק.
נכון להיום, ישנן 2 בעיות בולטות שקיימות אצל בעלי עסקים קיימים. הבעיה הראשונה היא שהם נשארים מאחור, בגלל שלא עשו אדפטציה לעסק שלהם בעידן הדיגיטלי, ולכן הם בסכנת הכחדה ממשית. הבעיה השניה היא שהרבה מאוד בעלי עסקים בנו את העסק מלכתחילה עם מודל עסקי ללא התכנות צמיחה, חסרים להם הרבה מאוד כלים ומיומנויות, והם נתקעים תחת תקרת זכוכית של עצמם, והופכים לפועלים של העסק שלהם. מטרת הקורס היא ללמד כל בעל עסק, חולם, ויזם, כיצד לקחת את החזון שלו ולהביא אותו לכדי מימוש, עם כלים פרקטיים שיקפיצו את העסק שלו פי כמה וכמה, וזה לחלוטין הכרחי בעיניים שלנו, לכל בעל עסק קיים, במיוחד לכאלו שנמצאים הרבה זמן בשוק, והתרגלו לפעול באופן כזה שיגרום לעסק שלהם לדעוך ולהיעלם בשנים הקרובות, בתוך עולם עמוס של משווקים ומותגים חדשים.
אחלק את השאלה הזו ל-2: יזמים שעדיין חושבים כמו שכירים (תודעה עסקית), וטעויות אסטרטגיות בבניית העסק (פרקטיקה עסקית).
הטעות של הרבה מאוד יזמים בתחילת דרכם, היא שהם חושבים על הוצאה כספית, במקום על הרווח הכספי שלהם, ובהחלט כדי להצליח בכל עסק צריך להשקיע, זמן כסף ואנרגיה (כשההשקעה החשובה ביותר היא בעצמינו). במילים אחרות אנחנו צריכים לשאול "כמה אני מרוויח?" במקום "כמה אני מוציא?". בנוסף, הרבה מאוד יזמים בתחילת דרכם מייצרים התחייבויות והוצאות שגויות לחלוטין, שעולות להן ביוקר, כי הם פועלים ללא תוכנית עסקית. זה כמו שאתחיל לבנות בניין, מבלי שמהנדס תכנן אותו, רוב הסיכויים שאשלם הרבה מאוד כסף על תיקונים, ועדיין לא בטוח שהבניין יעמוד. לכן דווקא בגלל שחשש מהוצאות רבות, יש ללמוד מתי ואיך צריך להשקיע בבנייה העסקית, ואיך לייצר מצב שבו אנחנו בROI (החזק השקעה) חיובי, ובעצם לייצר רווחים, תוך כדי גדילת העסק, מבלי לייצר גירעון במצב החשבון.
בניגוד לתואר ב"מנהל עסקים", שנלמד בעיקר על ידי שכירים, שיודעים ללמד בעיקר תיאוריות, ולהעביר ידע וכלים כיצד לתפעל עסק, ולא כיצד לבנות עסק, אנחנו מלמדים ידע שהוא פרקטי לחלוטין. המיומנויות הנלמדות, מטרתן לעזור לכל מי שמתקבל למסלול העסקים, לבנות ולפתח את העסק צעד אחר צעד עם הכלים המעשיים המתקדמים ביותר בעולם המודרני. היום כל אחד יכול לבנות עסק מצליח, אם רק יבחר לרכוש את הידע והכלים הנכונים.
נקודת ההנחה ממנה אנו יוצאים,היא שמה שאפשרי עבור אדם אחד, אפשרי עבור כולם. בהנחה וגם אתה נולדת עם מוח אינושי, אתה יכול לעשות כל דבר שאדם עם מוח אינושי הצליח לעשות, מהסיבה שהמוח של כולנו עובד בדיוק באותם החוקים, לכן גם אתה יכול ללמוד כיצד להצליח להקים עסק בתחום שאתה אוהב. זו טעות לנסות להמציא את הגלגל, מהסיבה שיש מתודות, ידע וכלים מוכחים שעובדים כבר לאחרים, לך רק נשאר לרכוש את הכלים האלו ולהביא את זה למקום שלך! השאלה החשובה ביותר כאן, היא מי מוכן להשקיע כדי לגדול, ומי ימשיך לשבת בחיבוק ידיים בזמן שאחרים מגשימים את מה שהוא מסוגל להשיג בחיים.
אחד הסיבות העיקריות למחסום יצירתי, הן אמונות מגבילות לגבי מה אפשרי עבורך, ומה לא. כאשר אנשים מגיעים למסלול העסקים שלנו, והם רואים מה אפשרי עבורם, פתאום הרעיונות צצים.
יותר מזה, ישנם אנשים שהגיעו עם רעיון שהתבשלו איתו במשך הרבה זמן, ועל ידי הרחבת התודעה שלהם והתפתחות האינטליגנציה העסקית שלהם במסלול העסקים, הם הבינו שהתכוונו לטפס על הסולם הלא נכון, ולכן עשו שיפט במחשבה לרעיונות אחרים (הרבה יותר מדוייקים). לכן אל תדאג מכך שאין לך רעיון לעסק, זה דווקא אומר שאתה פתוח לכל דבר, ושאתה רק צריך להבין איך הדברים עובדים, ומשם כל הרעיונות יגיעו, זה קורה אצלינו המון. בנוסף, אנו ממליצים להגיע למפגש דיאגנוסטיקה עסקית, כדי לעבור אבחון אישי שיעזור לך להבין מה הדבר שהכי נכון לך, ושתואם את הד.נ.א והחזון שלך
החשיבה שאותה אנו דואגים להחדיר במסלולי העסקים שלנו, היא שעלינו להפסיק לחשוב על עצמינו כעל "בעלי מקצוע" (חשיבה של פועל) ולפתח את חשיבה של "יזם מצליח" (חשיבה של מותג). למען האמת, בעל עסק מצליח לא חייב להיות זה שגם מספק את השירות/המוצר בעצמו וגם מפתח את העסק, ובהרבה מאוד עסקים מצליחים, בעל העסק דואג אך ורק לצמיחה העסקית, והעובדים שלו מספקים את הסחורה. בנוסף, מאחר והרגילו אותנו מגיל מאוד צעיר לחשוב בראש של "שכירים", שצריכים לרכוש עוד ועוד הכשרות מקצועיות, הרחיקו אותנו מהדבר היחיד שיכול להוציא אותנו ממירוץ העכברים, והוא במקום לתפעל את המערכת, לבנות אחת כזו משלנו, ושאחרים יתפעלו אותה. תמיד אפשר (וכדאי) לרכוש עוד ועוד הכשרות מקצועיות, אך כשאלו באים על חשבון ההכשרות העסקיות, הן גוזלות כסף, ומקדמות אותנו בכיוון שלא יניב פירות באופן תקין.
אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחה עסקית, והצלחה באופן כללי, היא סביבה לא מקדמת.
זה יכול להיות מאוד מתיש, ומתסכל, להיות בסביבה של אנשים שלא מאמינים בך, בחלום שלך, או בהצלחה גדולה באופן כללי, ולצערי הרבה מאוד אנשים מתייאשים מוקדם מידי, רק כי לא הייתה להם רוח גבית מהסביבה הקיימת שלהם. אחד היתרונות המופלאים של מסלול העסקים, הוא שאלו שמתקבלים למסלול (ולכן הסינון), הופכים להיות קבוצת התמיכה הגדולה ביותר שלך, עם אנשים שרעבים להצלחה, מוכנים להשקיע כדי להגיע אליה, וצריכים סביבה מקדמת בדיוק באותה המידה,
וכל זה כמובן במקביל לדחיפה העוצמתית ולהשראה ששחר מחדיר במשתתפי המסלול, לצאת לכבוש את הידעים והמטרות, לייצר מהלכים ולהגיע לתוצאות יוצאות דופן, בשיא התמיכה, התשוקה וההנאה.
בוודאי! ישנו דגש גדול מאוד על גיוס לקוחות בפרט ועל עולם השיווק ככלל, שיווק ומכירות זהו הלב-ראה של העסק! בקורס נלמדים הידע, הכלים והשיטות המתקדמות בעולם, אשר נלמדו מהמנטורים והמומחים הגדולים ביותר בארץ ובחו"ל, כשהמטרה היא לקנות ידע וכלים פרקטיים כיצד לשלוט בכמות ובאיכות הלקוחות הנכנסים לעסק ובסגירת העסקאות. אז אם היום אתה מתקשה לגייס לקוחות, המסלול הזה הוא בול בשבילך, בוא גם אתה להפוך למאסטר בשיווק, מיתוג ומכירות.
אם אתה לא מצליח לסגור עסקאות עם לקוחות, זה רק אומר שמיומנויות המכירה שלך לא מספיק טובות, או שעשית שגיאה בשלב המיתוג והשיווק שלך. למוח שלנו יש חוקים, וכאשר אנחנו עוברים על החוקים ולוחצים על הכפתורים הלא נכונים, אנחנו מקבלים תוצאות לא רצויות. מה שאומר שאם לא הצלחת לסגור עם לקוח עסקה (וזה דבר שהוא גורף) זה אומר שייצרת סלידה ממה שאתה מציע, או אפילו ממך, במקום לייצר קירבה, מכירה וסגירה עם הלקוח. במסלול העסקים אנחנו לומדים איך להפסיק לרדוף אחרי מכירות ולקוחות, ולגרום ללקוח למכור לעצמו ולקנות ממך (במקום שתמכור לו) עם רצון עז להשקיע את הכסף, ולצרוך את המוצר/השירות שאתה מציע (גם אם לאחרים יש מוצר/שירות טוב/זול יותר).
בהחלט. מעבר לבניית משפכי שיווק שמותאמים לעידן הדיגיטלי, התלמידים שלנו לומדים איך להשתלט על עולם המדיה, הרשתות החברתיות ואוטומציות באופן יסודי, על מנת לייצר תשתית שיווקית חזקה ואיתנה אשר תזרים לקוחות איכותיים לעסק שלך. אנחנו נכנסים לרזולוציות ולומדים כיצד כל פלטפורמה עובדת, כיצד לנצל אותה עד תומה ולהפוך בעצם מעוד "צרכן" ברשת, ל"יצרן" ברשת, ומציירים על ידי כך מוניטין פורץ תודעה, אמינות וחיבור חזק עם קהל היעד, ולהפוך לאוטוריטה ברשת!
אחת הבעיות הנפוצות של בעלי עסקים שלא בנו מודל עסקי נכון מלכתחילה, לא יצרו נהלים, ולא עובדים עם מערכות לניהול המידע והמשימות, נכנסים למשוואה של עבודה "טקטית" (לפתור בעיות כשהן צצות),
במקום לבנות מראש מנגנון בריא, שמוריד עומס מבעל העסק, ולא להעמיס עליו רק יותר (זו אגב אחת הסיבות העיקריות לכך שבעלי עסקים מפחדים לגדול עוד). גם אם כרגע המצב שלך הוא כזה ש"השוטף שוטף אותך", אתה יכול לשנות הכל אם רק תבחר בכך, על ידי כך שתלמד איך לבנות תשתיות נכונות בעסק שלך, וזה קריטי במיוחד אם העסק שלך כבר רץ כדי שלא תגיע לשחיקה. אין שום סיבה שלא תהנה מניהול העסק שלך, ומהרווחים שאתה עושה בעסק שלך. המטרה היא להמשיך לגדול, להוריד עומס מבעל העסק, ולייצר סביבת עבודה מדוייקת ופוריה.
אם יש לך עסק מצליח ואתה לא מצליח להכפיל את עצמיך, זה רק אומר שחסרה/חסרות לך מיומנויות להגדלת העסק. קשה לי להאמין שהגעת לתקרת העסק שלך (מאחר ותמיד אפשר להרחיב ולייצר מתיחה לעסק). כאשר תלמד אצלינו הכל מא' ועד ת', אתה תבין מה חסר לך, ומה הסיבה שבגללה העסק שלך תקוע ולא מצליח לייצר צמיחה משמעותית. זכור: עסק מצליח עובד על הכפלות.
זו שאלה מצויינת, ואענה עליה באופן הבא: הרבה מאוד אנשים מאמינים שצריך להיות מוכשר במיוחד, בעל אופי מסויים, ממשפחה מסויימת, בעל מזל, כסף או נתונים מיוחדים בשביל להצליח בענק בעסקים. כשהאמת היא, שאלו הדברים הכי פחות חשובים. כדי לטפח עסק מצליח, צריך ללמוד כיצד עושים זאת בהצלחה, כמה פשוט ככה נכון. עם הכלים והשיטות הנכונות, כל אחד יכול להצליח, ואני אומר זאת בסלידה קלה, מהסיבה שלא כל אחד מביא איתו את הדבר הכי חשוב מהבית, וזה: המוכנות להשקיע בעצמיך כדי לגדול. נקודת ההנחה שאנו מתבססים עליה, היא שכדי לייצר שינוי בחיים שלנו, אנחנו צריכים להשתנות, אז אם אתה לא "כוס מלאה", ואתה מגיע ללמוד ולהתפתח כדי לבנות את ההצלחה שלך, סביר מאוד להניח, שתגיע להצלחה המיוחלת.
אנחנו לא יכולים להבטיח לאף אחד הצלחה וודאית, כמו שמאמן כושר לא יכול להבטיח למתאמן שלו שיגיע לגוף החלומות בוודאות. הוא כן יכול להבטיח למתאמן שלו שאם יעקוב אחרי תוכנית האימונים הוא יחווה תוצאות, ושככל שישקיע יותר, יתמיד יותר, יהיה מחויב יותר, ויקפוץ למים מהר יותר, כך הוא יראה תוצאות מהר יותר, וגם בעסקים זה בדיוק אותו הדבר. אם תשקיע, תלמד, תתפתח, תייצר פעולות, תהיה אקטיבי ולא פאסיבי, תהיה מחוייב להצלחה שלך ותתמיד עד שתגיע לשם, סיכויי ההצלחה שלך יהיו מאוד גבוהים. האם יש 100%? התשובה היא לא (ומי שיגיד לך שכן, הוא מניפולטור) אבל מה שמדהים הוא שלפעמים יש גם יותר מ100% – אלו האנשים שעוברים את כל הציפיות (אפילו שם עצמם), וממה שבדקנו, אלו אנשים ששמו את כל מה שחשבו לפני כן בצד, התמסרו להתהליך במלואו, עשו את מה שצריך כדי להצליח, בלי תירוצים, ועם רצון גדול להבטיח לעצמם את הצלחתם עם הכלים, הידע וההכוונה שקיבלו מאיתנו.
מה אומרים בוגרי הקורס?
ליאל מרמר
"שחר ידע במה אני יכולה להצליח, איך להגדיל את היכולות וההכנסות שלי, והיום אני מגיעה לגדולות!"
ירין מיסיקה
"הייתי אבוד אחרי הפרידה, פתאום הכדור הפך להיות בידיים שלי"
גיא קופיט
"זה ממש כמו לצאת מאיזשהו "מטריקס", זה הוציא ממני יכולות חבויות"
רוצה לפרוץ את תקרת הזכוכית שלך?
זה מתחיל בדיוק כאן. לקבלת פרטים נוספים לגבי קורסיים, סדנאות, מסלולים וליווים יש למלא את הטופס,
ונחזור אליך בהקדם כדי להזניק אותך קדימה!